сряда, 8 април 2015 г.

Bosch wat 28481me

Bosch wat 28481me

The washing machine with EcoSilence Drive: enjoy supremely quiet operation and excellent durability. ЕНЕРГИЕН КЛАС А+++- КЛАС НА . Energetska efikasnost ove mašine je A+++. For any forgotten items of laundry, Reload by Bosch allows you to add or remove. Just stop the running cycle and open the door of the washing machine to . Aklınıza takılan herhangi bi özellik hakkında soru sorabilirsiniz elimden geldiğince yanıtlamak çalışırım. Ja bih najradije uzela bosch, ali mi znači razlika u ceni, samo ne.


Bosch wat 28481me

Bosch WAT28481ME karakteristike, komentari i slike iz grupe Veš mašine. Da li je ok model Bosh WAT 28481ME ? Kapacitet: 1-9kg - Brzina okretaja: 14okretaja/min - *EcoSilence Drive* tihi rad motora s jako dugim vijekom trajanja – *godina jamstva na motor* . Be the first to review this product. Pronađite pravu mašinu za pranje veša koja će vam olakšati život i uštedeti energiju i novac – tokom čitavog radnog veka mašine. BOSCH pralni stroj WAT 28490BY.


Bosch mašine za pranje veša ispunjavaju najveće zahteve i nude udobnost korišćenja. Dodatni popustI za članove Interprom Bosch kluba, posetite našu . Yan duvarlarında AntiVibration teknolojisini barındıran Bosch çamaşır makineleri sadece göz alıcı olmanın ötesinde, daha fazla stabilite sağlar ve titreşimi azaltır .

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

Популярни публикации